مطمئناً ، علوم کامپیوتر یک رشته فوق العاده سخت است و اگر می خواهید یک کلاس CS بالاتر از همه کلاس های فنی داشته باشید ، ریاضیات ترسناک زیادی نیز دارید ، اما جای نگرانی نیست ، شما برای کار به عنوان توسعه دهنده وب نیازی به این کار ندارید و شروع به تغییر زندگی خود کنید.

 

درک نحوه کار رایانه ها ، اینترنت و مرورگرها حداقل در سطحی و داشتن دانش برنامه نویسی مورد نیاز برای ساخت وب سایت ها و برنامه های وب ضروری است.

 

با این اوصاف ، اگر انرژی خود را به یادگیری نحوه برنامه نویسی و یادگیری زبان وب متمرکز کنید ، می توانید از قبل به عنوان توسعه دهنده وب درخواست موقعیت کنید و من می توانم به شما قول بدهم که می توانید این کار را انجام دهید!

 

پس از مکالمه در مورد آن ، سوال بعدی که مردم می پرسند این است که ، چگونه شروع کنم؟ ، و من اغلب آن نکات و برخی منابع و گزینه هایی را که می توانند برای یادگیری استفاده کنند ، به اشتراک می گذارم.

 

هنگامی که منابع را به اشتراک می گذارم ، همیشه چندین گزینه از منابع رایگان مانند این سایت ، freeCodeCamp ، گرفته تا آموزش های گران قیمت مانند اردوگاه های بوت یا یکی از مورد علاقه های اخیر من ، Udacity را ارائه می دهم.

 

و صادقانه بگویم ، منابع رایگان کافی برای یادگیری هر آنچه لازم است بدانید وجود دارد ، اما برای همه مناسب نیست. بعضی از افراد ترجیح می دهند مطالب آماده تر ، هضم تر باشند ، اما هرکسی نمی خواهد هزینه های بالای گران ترین گزینه ها را بپردازد و می تواند Udemy را وارد کند.

 

Udemy وب سایتی است که مجموعه ای باورنکردنی از دوره های آموزشی را که توسط کاربر ایجاد شده اند ارائه می دهد و می توانید با قیمت بسیار کمی از آنها استفاده کنید. حتی در صورت گران بودن دوره ها ، مانند 100usd ، به احتمال زیاد کوپنی در گوگل پیدا می کنید یا Udemy در تبلیغات ویژه قرار می گیرد. در نهایت شما فقط کسری از قیمت اصلی را پرداخت خواهید کرد ، بنابراین معمولاً در حدود 10-15 دلار است.

 

از آنجا که مطالب توسط کاربر ایجاد شده اند ، در Udemy می توانید دوره های عالی ، برخی دوره های خوب و برخی بد را پیدا کنید. این سایت دارای معیارهایی مانند رتبه بندی و بازبینی است که قبل از خرید ارزیابی می شود و در صورت خرید چیزی که دوست ندارید ، خط مشی بازگشت وجود دارد ، اما اگر قصد استفاده از آن را دارید مراقب نحوه کار آن باشید.

 

در مرحله بعدی ، من برخی توصیه های دوره را برای توسعه دهندگان وب به شما معرفی می کنم ، همه آنها اصول را پوشش می دهند ، و من دوره ها را بر اساس محتوای عمومی ، چارچوب های خاص و پاداش تقسیم می کنم.

 

توسعه وب کامل پشته مبتدی: HTML ، CSS ، React & Node

اگر می خواهید یک دوره واحد را شامل همه موارد مربوط به توسعه وب شود ، این دوره برای شما مناسب است. این دوره از پرفروش ترین ها ، مبتدیان و توسعه دهندگان سطح متوسط ​​را هدف قرار می دهد.

 

این شامل همه موارد ، از اصول با HTML (محتوا) ، CSS (سبک و شکل ظاهری) و JavaScript (منطق) ، تا GIT (کنترل منبع) ، توسعه باطن (توسعه سرور) و مقدمه ای برای React (چارچوبی برای ساختن) است. برنامه های وب)

Angular: The Complete Guide (نسخه 2021)

Angular چارچوب محبوب دیگری است و شما می توانید مقاله جالبی در مورد کاربردهای Angular و نحوه مقایسه آن با سایرین را بخوانید.

 

مشابه دوره React ، برخی از دانش های اساسی در زمینه توسعه وب مورد نیاز است.

 

مشاهده آن در Udemy

Vue: راهنمای کامل

Vue.Js یک چارچوب متن باز جلویی JavaScript برای کمک به ایجاد رابط کاربری مدرن وب سایت ها است. با استفاده از Vue.js می توان جلوی تعاملی برنامه های وب را ایجاد کرد. صفحات وب با Vue.js کاملاً پاسخگو می شوند و عملاً زمان بارگیری بین صفحات وجود ندارد. Vue.js همان تجربه کاربری را ارائه می دهد که یک برنامه تلفن همراه اکنون در مرورگر می دهد و باعث می شود آن یکی از محبوب ترین چارچوب های سال 2021 باشد. این دوره یکی دیگر از دوره های پرفروش ترین دوره است که Vue.js را از اصول اولیه برای پیشرفت پوشش می دهد. مباحث اصلی این دوره شامل موارد زیر است:

 

معرفی مختصری از Vue.js

اصول اولیه

گوش دادن به رویدادها و خروجی داده های واکنش پذیر

مقدمه ای بر DOM

شیرجه رفتن عمیق به Vue.js

اضافه کردن انیمیشن و انتقال در برنامه های خود

ایجاد SPA (برنامه تک صفحه ای)

مدیریت ایالتی با استفاده از Vuex

استقرار برنامه

مشاهده آن در Udemy

پاداش ویژه: پایتون ، از صفر تا قهرمان

اخیراً برای شروع سفر شما مقاله ای در مورد بهترین زبانهای برنامه نویسی نوشتم و در آنجا درباره پایتون صحبت می کنم یک گزینه عالی و مورد علاقه شخصی من است.

 

من این را یک جایزه ویژه می دانم ، زیرا شما نمی توانید به طور کامل با پایتون یک برنامه وب بسازید. پایتون برای منطق ، برای باطن عالی است ، اما برای طراحی جلویی یا وب مناسب نیست. در آن حوزه ، JavaScript ، HTML و CSS سلطان هستند.

 

با این حال ، پایتون هنوز یک زبان برنامه نویسی عالی برای دانستن است ، برای مبتدیان فوق العاده دوستانه است و بسیاری از مفاهیم مهم علوم کامپیوتر با پایتون بسیار آسان هستند. مقاله من را بررسی کنید ، و اگر تصمیم دارید آن را امتحان کنید ، در اینجا دوره ای است که من برای شروع کار با پایتون توصیه می کنم.

https://livecodestream.dev/post/best-webdev-udemy-courses/